tirsdag den 23. februar 2010

Første indlæg..

Mit første indlæg på en blog.. Spændende! Jeg er ikke sikker på om jeg kan finde ud af det, men nu prøver jeg - ellers er det godt at jeg har Kim som makker, for så må jeg dikterer og hun være kreativ og skrive, hvis det går helt galt :)
Der er 20 dage til afrejse, for pokker hvor det føles som 20 måneder, og så alligevel ikke.. Indtil videre mangler jeg "kun" en stivkrampe, malariapiller, et par gode bøger, optankning af forskellig medicin og så er jeg (næsten) good to go. Heldigt for mig har jeg en god veninde, som selv var af sted for to år siden - så hun hjalp lidt med en huskeseddel.
Herhjemme har vi haft computerkursus, så min mor kan følge med og finde ud af at skrive og læse hvad jeg skriver..
Men hold kæft hvor jeg glæder mig nu! :) Det måtte godt være næste mandag at det var d. 15. marts.. Jeg trænger til sol og varme og eksotiske drinks!
20 dage, 20 DAAAAGE!!! :D

1 kommentar:

  1. vi tager IKKE afsted før jeg er rask. hilsen dr. jones.

    SvarSlet